dag 4

im hoooome! fyfaaan va skönt! och så har man en underbar mamma som har städat mitt rum :D

bussen hemåt blev lite försenat för att det va massa snusgubbar på bussen som trodde att dom kunde ta med hur mycket snus som helst, så tull personalen gick igenom allas väskor och hittade säkert 15 påsar/väskor fulla med snus :O men jag och tiina kom till stälje vid halv elva iallafall, då blev det några öl på cp, har nog aldrig smakat så gott. Dom spelade massa nostalgi musik från när man gick i typ femman och gick på discon, as mys!

nu ligger jag hemma i sängen iallafall, ska titta lite film sen försöka sova! eftersom att jaginte har fredrik här så får nasse ligga sked med mig inatt <3 älska den katten!

imorgon ska alla tjejer från förr träffas, johanna, hayat, elin, jennifer, mikkis och emma! :D kommer bli riktigt roligt!

men godnatt folks!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hade också velat träffa er :(

2010-11-02 @ 21:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0