dilemma

måndag igen då! härligt! helgen har vart underbar, med massa skratt och dans! ;)

just nu sitter jag och väntar på att malin&sini ska komma och hämta mig.. har ingenting planerat idag, men har suttit och kollat lediga jobb och har hittat ett par stycken som jag ska satsa på! får jag inget jobb innan sista december (då jag slutar på båten enligt mitt schema) så har jag inget annat val än att stanna kvar och jobba på båten tills jag hittar nått annat. Det är jätte roligt att jobba där, och speciellt när man får vara ledig så pass mycket ;) men det är jobbigt att åka iväg och jobba, och vara hemifrån så mycket, och när man väl kommer hem så är man så utmattad att man knappt orkar göra nått för att man har jobbar 12h om dan, flera dagar i streck..
Skulle vara jätte tråkigt att sluta helt där, för jag kommer sakna alla kollegor.. så förhoppningsvis hittar jag ett heltids jobb här, och när jag kan (på helger osv..) så kan jag jobba på båten! :) det skulle vara aaaas nice! ;)

Nog babblat om det, ska fixa iordning lite här nu och titta klart på greys sen hoppas jag att dom kommer snart! :)

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0