för dig ska jag göra det tusen gånger om!

godemorgen!
jobb står på schemat idag.. och hämta alla mina grejer från fredde :/ det är slut nu.. igen! men det är lika bra, för orkar inte ha det såhär! och man kan inte leva med nån som inte uppskattar de man gör!  men klart jag kommer sakna honom </3

Jaha, igår träffade jag Tiina på cp för att ta några öl! det va trevligt. Födelsedags barnet katja kom ner och joinade oss också :) När det va dags för stängning så följde jag med ett gäng hem till mackan, förväntade mig lite efterfest men icke det, så då åkte jag hem istället! 

Efter jobbet ska jag ta med mig en pizza hem, och lägga mig och titta på vampire diaries hela kvällen och bara goooooosa! får hem min lille kisse idag också, så nu har jag två underbara killar att gosa med <3

Nä, frukosttime! See you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0