i dont understand.

jaha, ännu en oplanerad dag! har ingen aning om vad jag ska göra.. har egentligen ingen lust att göra nånting, bara vara, skita i allt! men det kommer ju inte hålla humöret uppe, så jag ska nog ta mig en tripp hem till syster min! göra lite nytta, eller nått :/ 

Varför är det så att när man har förlorat nått, så försvinner motivationen till att? Även fast jag har så mycket mer kvar, jag har alla mina vänner och min familj, mina underbara kissekatter.. men bara för att just Du har försvunnit, så känns det som att allt försvann med Dig!? :(

Helgen är redan planerat.. imorgon ska jag träffa min sämre hälft, blir väl några glas vin och massa skit snack och tokigheter som vanligt ;) kommer bli as roligt.
På lördag ska jag och Maria ha mys, vi ska äta mat tillsammans och sen förkröka lite sen ut och festa järnet!! vi ska fucka ur ;) 

Jaja, fixa lite frukost och morgon kaffe kanske så kommer man nog igång! pumpa musiken och kicka igång humöret!! :D


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Livet går vidare hjärtat, du kommer hitta en kille som tycker om dig och verkligen är värd dig. Du förtjänar det bästa och all uppskattning och så vidare. Tydligen förstod väl inte han det men du hittar något som gör det och som tycker om dig för den du är. Det lovar jag!

2010-11-18 @ 17:04:51
URL: http://sebastianboberg.blogg.se/
Postat av: tiia

tack vännen! <3 detsamma till dig!

2010-11-18 @ 17:32:43
URL: http://tiiaikonen.blogg.se/
Postat av: Hayat

<3

2010-11-18 @ 22:33:59
Postat av: Johanna

Allt ordnar sig <3

2010-11-21 @ 17:09:21
URL: http://dewori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0