i'm fine

goddag! :) idag mår jag bra och är pepp på livet! LOVE.

Vaknade någorlunda tidigt idag, halv elva :) och ja, det är tidigt för att vara mig.. låg i sängen och tittade lite på tv och väntade, men fick aldrig det jag väntade på! åkte och handlade med mamma och nu har jag precis städat mitt rum och dammsugit hela lägenheten! skulle behöva tvätta lite kläder också men tvättmaskinen är upptagen, åh.
Väntar på mat nu, har inte ätit någonting på typ 24h.. det enda jag åt igår va lite makaroner och brända köttbullar innan jobbet, sen drack jag bara massa kaffe. Fattar inte, förut kunde jag äta hur mycket som helst, när som helst, nu äter jag typ en liten barn portion med mat om dan.. det är helt sjukt. men det förklarar ju också varför jag är så trött jämt o ständigt, måste börja skärpa mig med maten men det är inte så lätt när man inte har nån matlust! :/ Dags att åka till båten och jobba lite för där känns det som att man äter hela tiden, haha ;) iaf jag.

Jobb idag, 17-21 som igår.. Känns inte speciellt kul, för det finns ingenting att göra där. Men, som jag sa igår till min käre vän matte, lättförtjänta pengar ;) behöver bara sitta och hinka kaffe och kolla facebook varenda minut, det mitt jobb går ut på känns de som, haha.

Nä, nu ska jag göra lite nytta och fixa mig lite! och ta en cigg, tack för mig!

NI KAN VÄL BÖRJA KOMMENTERA LITE BÄTTRE TYCKER JAG! ;)



Kommentarer
Postat av: mikkis

Jag kommenterar bättre !!

2010-11-26 @ 14:26:26
Postat av: Johanna

goddag! :) idag mår jag bra och är pepp på livet! LOVE.

goddag! :) idag mår jag bra och är pepp på livet! LOVE.

goddag! :) idag mår jag bra och är pepp på livet! LOVE.

goddag! :) idag mår jag bra och är pepp på livet! LOVE.



UPPDATERA! det är ju det enda man läser varje gång man går in på din blogg ;)

2010-12-16 @ 17:19:22
URL: http://dewori.blogg.se/
Postat av: Johanna

goddag! :) idag mår jag bra och är pepp på livet! LOVE.

goddag! :) idag mår jag bra och är pepp på livet! LOVE.

goddag! :) idag mår jag bra och är pepp på livet! LOVE.

goddag! :) idag mår jag bra och är pepp på livet! LOVE.



uppdatera,har läst det där flera dagar i streck nu.. :P

2010-12-16 @ 17:20:12
URL: http://dewori.blogg.se/
Postat av: Hayat

Kom igen nuråå Tiia!! Vafan. Uppis i din blogg tack:)

2011-03-27 @ 12:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0