open your eyes

gårdagen va så jävla rolig, helt sjukt! jag var taggad hela (nästan) kvällen och det va som det brukar vara när jag och katja är i farten ;) länge sen jag hade så kul faktiskt! tack alla som var med, och speciellt matte <3 tack för att du finns där för mig! när allt stohej var över, så var det inte lika roligt längre.. tråkigt att en enda person kan förstöra ens kväll nått så rejält! och när jag har massa människor runtom mig som finns där och stöttar så ska jag ändå bry mig om den personen som förstör..fattar inte hur jag fungerar egentligen!


men, vi gör ett nytt försök ikväll och det ska hålla heeeeeela kvällen! som ska spenderas med min gurka maria :D

sitter hemma just nu och fixar mig lite smått, sen ska jag ta mitt pick&pack och bege mig mot grusåsen, där blir det förkrök, skitsnack & spel! gilla..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0