samma gamla visa

jahaja, nu sitter man på denhär bussen igen då, påväg till jobbet! men, jobbar bara tills på söndag så det kommer gå fort! men har tröttnat lite på att jag bara får jobba helger, man vill ju vara hemma ibland när alla andra är lediga.. men nix, då måste tiia åka o jobba, SUCK!


men ett nytt jobb har jag fått iaf, fast det bara är extra.. på restaurang birka, tillsammans med min sämre hälft katja! :) fast vi jobbar dock inte tillsammans, hon jobbar lunch och jag på kvällarna.. har jobbat där två dagar nu och det går bra! kommer inte så många gäster men det är helt okey för ett extra jobb!
va på arbetsintervju på telge energi också, trodde att det kunde vara ett jobb för mig men verkade inte så när jag va där.. tackar nog nej ifall dom ringer!
nog om jobb.. blir så less!

nä, jag ska väl sätta på lite vampire diaries och kika på de tills vi kommer fram! ciao <3

Kommentarer
Postat av: gud sa

jag har gett dig en beautiful blogger award,

nu är det din tur att skriva 7 saker om dig själv och ge bort till 7 andra bloggar sedan!

2010-11-12 @ 11:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0