trouble

trodde allting skulle bli bra efter igår.. men verkar inte så! jag vet ingenting, ingenting alls. jag känner mig så tom, och så hjälplös. finns ingenting jag kan göra längre för att det ska bli bra.. bara acceptera och gilla läget och se hur långt man kommer på det. jag försöker, hela tiden, så klandra fan inte ner på mig om att jag inte försöker, jag ger mer än 100%, men tydligen så betyder inte det något alla gånger, och det suger, riktigt jävla hårt!!! now its your turn to make it better!

sitter hemma just nu och försöker tagga till, för det är ju fucking fredag idag :D men det känns inte riktigt så.. jag sitter och väntar in katja som är här alldeles snart! och då ska vi nog kunna kicka igång humöret, hoppas jag!
kanske får lite mer besök hit hem också, får se :)

finns ingen mening i att bara sitta och deppa.. men jag kan inte hjälpa de!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0