äckeldag!

känns som att jag alltid har en dålig dag nu för tiden.. inget går som jag vill! åååh..

menmen.. igår va jag iallafall ute och tog en öl med katja&jocke :) de va trevligt. maria och tanja kom ett tag också! skönt att veta att man har så underbara kompisar runt om kring sig <3
innan jag åkte ner till cp så va jag med johanna hela dan. Vi satt och spelade ett lego spel på ps3, riktigt roligt! haha, helt besatta..

idag har jag gjort lite nytta faktiskt, trots att jag gick upp från sängen typ halv två. Men när jag väl gick upp, satte jag mig vid datan och.... gissa vad? jo, sökte jobb! :D woho, får se om man får nå svar nu då :)
jag har ju mitt jobb kvar på eckerölinjen fram till första januari, men jag behöver mer jobb, klarar mig inte på dedär då jag bara jobbar ibland!

Nu sitter jag och lyssnar på massa depp musik, och väntar på att maten ska bli klar! skulle helst av allt vilja lägga mig under täcket och aldrig komma fram, eller lägga mig i ett varmt bad med lugn musik i öronen, och ba ligga och inte bry mig ett skit om nått!! men de finns de inte tid till..

imorgon är det fredag! de betyder vänner, fest, skratt, dans, ÖL, och snygga människor överallt <3





Kommentarer
Postat av: Mim$

Tiiulls babe! Hm, det vänder nog! Jag hade också en sån period. Den SÖG! :P , Men hmm ... du är en underbar människa som gör många glada! Bit ihop plutten! <3 KRAM

2010-10-21 @ 15:37:46
URL: http://www.zoderstrom.blogspot.com
Postat av: tiia

tack mims <3

2010-10-21 @ 15:47:35
URL: http://tiiaikonen.blogg.se/
Postat av: Johanna

lego spelet rules :D mouhahahah

2010-10-21 @ 20:35:00
URL: http://dewori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0