dag 1

go'kväll!

har vart en riktigt lång dag för mig! vaknade halv sex ungefär, för att hinna åka mot jobbet.. skulle ta halv sju tåget! då va jag riktigt trött, har inte vart vaken så tidigt på ap-länge! men iaf, fredde körde ner mig till centralen, pussades massor för att han åkte ju till vegas idag!!! :( så kommer inte ses på 10 dar, kommer få fnatt!
somnade på bussen påväg till båten, och vaknade just när alla klivit av typ, kul att nån väcker mig :p och sen vare ba hoppa i arbetskläderna och börja jobba!
slutade kl tio, och då blev det spela super nintendo direkt (hayat, de va de du hade, minns du?:D)

nu ligger jag iaf i min hytt och ska sova snart.. börjar halv nio imorgon :/ och slutar tio imorgon igen, suck!
åker hem på söndag :) som i vanliga fall brukar betyda att jag äntligen får träffa mina älsklingar igen, men icke denna gång.. kissemisse är inte heller på plats, för han bor hos sini o dom sålänge! :( men, 10 dar går snabbt!!

nä, muppa lite till sen ska jag sova! goodnight



från i somras när de spelades fotboll utanför båten



Kommentarer
Postat av: hayat

ja, fett kul! älska super nintendo :D

2010-10-31 @ 21:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0