dag 2

usch vilken tråkig dag. har knappt funnits nått att göra :/ inge folk som åker båt nu på vintern! men hellre såhär lugnt än så kaotiskt som de va i somras!

ligger i hytten nu, har rast i en timme :) börjar halv nio igen, och slutar tio!
ikväll blire nog lugnt, får se om jag kanske bastar lite o sen lägger mig bums, börjar halv åtta imorgon, och slutar tio, det blir en lååååång dag! gosh..

imorgon kan jag säga "imorgon åker jag hem" :D skönt! tur att jag har en södertälje-vän här på jobb så jag får lite sällskap! sen har vi bestämt att vi ska till cp o ta nån öl när vi kommer hem! åh, den kommer smaka så gott så gott!!

nä, nu ska ja pissa sen upp till rökrummet o röka lite innan jag börjar igen! :) c yah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0