dag 3

oh herregud säger jag bara, vilken jävla dag! pang boom så va dan fullspäckad med massor att göra hela tiden! det gillas, iallafall fram tills fötterna säger ifrån :/ men dagen har gått jätte snabbt och morgondagen kommer gå ännu snabbare för då har jag tre timmars rast plus att jag slutar en timme tidigare än vanligt, sen heeeeem :D underbart härligt!

idag ställer vi om klockan till vintertid, det betyder att man får sova en timme extra, det tackar vi inte nej till ;)
snart ska jag upp till dagrummet, ska ta med mig mina öl, för dom förtjänar jag verkligen efter denna dag! där ska det spelas super nintendooooo! men blir sängliggandes ganska tidigt ikväll (hoppas jag,dagrummet har den effekten att göra så man stannar längre än planerat)

jag saknar iallafall min fredrik och min kisse! <3

sliten tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0