lördag

gokväll :)
sitter hemma hos jenna just nu, nattis är här också och snart kommer maria! vi kör en repris från igår ikväll igen;)
men fan va kul vi hade igår, började föra hos jenna först sen drog vi ner till stanleys, dansade asset av mig och shottade som aldrig förr! träffade hayat och jennifer också, länge sen man såg dom :)

ikväll ska vi iallafall till onkel konkel sen vet jag inte vad vi gör efter de, kanske drar en vända på stan, återstår att se :)

på torsdag åker jag äntligen och jobbar igen, skönt som fan kommer de bli :) men jag kommer inte få träffa älsklingen på 10 dar för han åker till fucking LAS VEGAS! den muppen ;)

Nä, dags och börja fixa sig kanske! ha en kul kväll allesammans, ciao <3

<3

Kommentarer
Postat av: Mim$

Bra BLOGGANDE! Taccccck Tiiuls! Grattis till dig och Fredde! :D Kram ! <3

2010-10-26 @ 19:24:24
URL: http://www.zoderstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0